از سكس مقعدي نترسيد! كون خود را به گا بدهيد!

5 02 2011

بسياري از همكاران من و حتي خيلي از خانم‌هاي متاهل دل خوشي از سكس مقعدي ندارند. بعضي‌ها فكر مي‌كنند كه منطبق با آموزه‌هاي ديني نيست و بعضي ديگر به خاطر اين كه فكر مي‌كنند سكس از راه مقعد با درد همراه است روي خوش به آن نشان نمي‌دهند. من در اينجا كاري با باورهاي ديني مردم ندارم و روي سخنم با خانم‌هاي عزيزي است كه به خاطر ترس از درد سكس مقعدي را كنار گذاشته‌اند. قبل از اين كه وارد بحث شوم به اين نكته‌ي بامزه هم اشاره كنم كه اصولا براي خانم‌ها قسمتي از لذت سكس در درد آن نهفته! اما جدا از شوخي اگر سكس مقعدي از راه صحيح انجام شود نه تنها همراه با درد نخواهد بود كه لذت بسياري را نيز در بر خواهد داشت. ممكن است بعضي از خانم‌ها بدون اين كه تجربه‌ي سكس مقعدي داشته باشند با دخول آلت شريك جنسي‌شان در اولين دفعه احساس درد كرده باشند و اين باعث شده باشد كه تصور دردآلودي از سكس مقعدي در ذهن‌شان شكل گرفته باشد كه تمايل آن‌ها را براي انجام سكس مقعدي در دفعات بعد كمرنگ كرده باشد. چنين چيزي در صورتي كه تجربه‌ي قبلي از دخول چيزهاي نازك‌تر در مقعد وجود نداشته باشد كاملا طبيعي است. براي اين كه بتوانيد سكس مقعدي لذت‌بخشي داشته باشيد بايد ابتدا با وارد كردن چيزهاي نازك در مقعد آغاز كنيد. براي مثال مي‌توانيد با داخل كردن چيزهايي در حد خودكار يا انگشت شروع كنيد. البته استفاده از روان‌كننده را نيز فراموش نكنيد. براي اين كار مي‌توانيد از ژل لوبريكانت كه در داروخانه‌ها به فروش مي‌رسد استفاده كنيد و در صورت عدم دسترسي به ژل، استفاده از آب و صابون يا شامپو نيز مي‌تواند به دخول راحت اشياء در مقعد كمك كند. شما مي‌بايست هر چند روز يك‌بار قطر اشيايي را كه داخل مقعد مي‌كنيد كمي بيشتر كنيد تا ديواره‌ي مقعد به تدريج به دخول اجسام كلفت‌تر عادت كند. حدود يك هفته را به داخل كردن فقط يك انگشت در مقعد، آن هم براي چهار يا پنج بار در روز و هر بار به مدت دو الي سه دقيقه بگذرانيد. از هفته‌ي دوم به آرامي انگشت دوم را نيز داخل كنيد و به آهستگي در داخل مقعد حركت دهيد و گهگاه نيز با انگشت‌هايي كه داخل مقعد كرده‌ايد به جداره‌ي مقعد كمي فشار وارد كنيد. در هفته‌ي سوم باز هم با داخل كردن دو انگشت ادامه دهيد اما اين بار بعد از داخل كردن انگشت‌ها سعي كنيد انگشت‌ها را كمي از هم باز كنيد تا جداره‌ي مقعد هم همراه با آن باز شود. مدت دخول را نيز از دو الي سه دقيقه در هر بار به چهار الي پنج دقيقه افزايش دهيد. هفته‌ي چهارم را با وارد كردن سه انگشت آغاز كنيد. دو روز اول هفته را با يك الي دو دقيقه دخول در هر بار شروع كنيد. دو روز بعد را با دو الي سه دقيقه و سه روز آخر هفته را با چهار الي پنج دقيقه دخول در هر بار ادامه دهيد. با توجه به اين كه سه انگشت حدودا قطري معادل يك كير متوسط دارد، چنانچه شما تمرينات دخول را به صورت مرتب در طول اين چهار هفته انجام داده باشيد در پايان هفته‌ي چهارم كاملا آماده‌ي پذيرايي از كير عزيز در كون خود هستيد! در اينجا من استفاده از انگشت را توصيه كردم چون ما در ايران به وسايل و ادوات سكسي مثل بات‌پلاگ – Butt Plug – كه در كشورهاي آزاد به همين منظور استفاده مي‌شود دسترسي نداريم.

اين وسيله كه عكس‌اش را هم ملاحظه مي‌كنيد در سايزها و قطرهاي مختلف عرضه مي‌شود و استفاده‌ي آن نيز به اين شكل است كه آن را تا گلوگاه در مقعد داخل مي‌كنند و سپس شورت و لباس‌شان را بر روي آن مي‌پوشند و در حين اين كه به كارهاي روزمره‌ي خود مي‌رسند آن وسيله نيز در داخل مقعد باقي مي‌ماند تا به تدريج جداره‌ي مقعد را كمي بازتر كند. سپس در روزها و هفته‌هاي آتي از سايز و قطر بزرگ‌تر استفاده مي‌كنند تا زماني كه به نتيجه‌ي مطلوب و دلخواه برسند. اگر شما به بات‌پلاگ دسترسي داريد كه چه بهتر و اگر نداريد از همان روش كم‌خرج انگشت كردن استفاده كنيد. اگر هم امكان اين را داريد كه وسيله‌اي مشابه پيدا كنيد كه بتوانيد آن را وارد مقعد كنيد و بگذاريد مدتي باقي بماند از اين راه نيز استفاده كنيد اما دقت كنيد كه جسمي كه مي‌خواهيد وارد مقعد كنيد آلوده نباشد و در صورت امكان از روكش كاندوم براي آن جسم استفاده كنيد. وقتي كه شما با ورزش دادن و كمي بازتر كردن ديواره‌ي مقعد كون‌تان را براي ورود كير دوست‌داشتني آماده كرده باشيد آن‌وقت خواهيد ديد كه سكس مقعدي يكي از لذت‌بخش‌ترين قسمت‌هاي سكس است. البته آقايان هم بهتر است به اين نكته توجه داشته باشند كه هنگام انجام دادن سكس مقعدي بهتر است كه ابتدا با ورود انگشت يا يك جسم نازك‌تر از كير، كون شريك ‌جنسي‌شان را براي ورود كير آماده سازند و هيچ‌وقت بدون آماده‌سازي كيرشان را تا خايه در كون كسي فرو نكنند! خانم‌ها نيز توجه داشته باشند كه گائيده شدن از كون بسيار لذت‌بخش است و كساني كه به خاطر درد از سكس مقعدي طفره مي‌روند لذت بزرگي را بر خود حرام مي‌كنند. مخصوصا اگر شما يك جنده‌ي حرفه‌اي باشيد انجام ندادن سكس مقعدي يك نقطه ضعف بزرگ در شغل شما به حساب مي‌آيد و شما مشترياني را كه به گائيدن كون علاقه دارند از خود ناراضي خواهيد كرد. با انجام تمريناتي كه گفتم مي‌توانيد كون‌تان را براي گائيده شدن بدون درد آماده كنيد و از ورود كير داغ به داخل كون‌تان لذت ببريد. به عكس‌هاي زير كه موضوع‌شان كون دادن است توجه كنيد، آيا واقعا حشري‌كننده نيست و شما را به كون دادن ترغيب نمي‌كند؟

لذت كون دادن را تجربه كنيد و مطمئن باشيد كه به امتحان‌اش مي‌ارزد. عكس سكسي اين پست را هم به گائيده شدن كون اختصاص مي‌دهم (عكس‌ها قابل كليك و مشاهده در سايز بزرگ هستند).

عكس سكسي اين پست:

مدل سكسي اين پست:


کارها

Information

162 responses

5 02 2011
rastin

من هوز منتظرما بهم ایمیل بزن!

5 02 2011
m.h

salam aziz bab man mordam az khomarit chera javavb nemide

5 02 2011
شیطان

سلام دوست عزیز امید وارم که سلامت باشی در جهنم می بینمت ولی تو جهنم این کار را نکن آبروی شیطون می ره
عزیز من سایتت را به دوستانم معرفی می کنم نگران نباش همه ما اینترنت پر سرعت و فیلتر شکن خفن داریم با سلام شیطان

9 02 2011
hossein

سلام مهربون
با دیدن وبلاگت شوکه شدم!!
جالب و باحال بود
در نوع خودش فکر کنم تک باشه
به منم سری بزن
تا بعد….

12 02 2011
علیرضا

تو نه جنده ای نه کاسب..این همه معلومات این طرز نوشتن،این قلم..کار یک فاحشه نمیتونه باشه ..ولی هرکی هستی موفق باشی،،وبلاگ جالبی داری..چرا رو یک هاست آپلود نمیکنی؟؟..من اگربخوای هم هاست هم دامین رایگان واست سراغ دارم،

12 02 2011
شهریار

سلام فاطی خانوم من خیلی با وبلاگت حال کردم …. خوشحال میشم ببینمت ……

16 02 2011
elmira

وبلاگ جالبیه

11 05 2011
mory

be omide ye rabeteye khube asheghneye por lezat

25 02 2011
مهران

سلام جيگر

25 02 2011
arash

سلام خیلی باحال بود جنده خانوم

25 02 2011
روزبه

به نظر می آد من تا حالا سکس نکردم چون هیچ جنده ای به این حرفه ای ندیدم

25 02 2011
fredy

سلام بابا ایول دستت درد نکنه وبلاگ خوبی راه انداختی

کون کردن اوج لذته سکس خوب کون کردنه

7 03 2012
akbrali

من کونی هستم مردهستم البته اولین کون دادن را می خواهم تجربه کنم ایمیل من dvydvydvy@yahoo.com.sg

26 02 2011
محسن

فكر نمي كردم اين سايت اينقدر جالب باشه…

26 02 2011
arta

جنده جون دوست دارم.به امید کردنت.

26 02 2011
دکتر رضا

سلام وبلاگ شما یه جوریایی به وبلاگ من ربط داره من در مورد سکس درست و راه های اصولی و لذت های مفید گفتم شما فقط به سکس و لذت آنی پرداختی در صورتی که خواستی یه سر به وبلاگم بزن ایدی یاهو من هم همیشه ان هست شاید همیشه پشت کام نباشم ولی ایدیم روشنه .

27 02 2011
صفورا

سلام
امکان داره و میشه خواهش کنم که با من یه ارتباط چتی داشته باشید؟
ممنون میشم

28 07 2014
کوروش

بله..ایمیل بدید
koroshkazemi67@yahoo.com

28 02 2011
کیمیا

سلام فاطی جون
من جنده نیستم
با دوست پسرم سکس دارم. از دردکون دادن نمی ترسم خیلی هم حال می کنم چون کونم گشاد شده. اما از اینکه موقع کون دادن به کیر BFam مدفوع بچسبه می ترسم
می شه راهنمایی کنی که چکار کنم؟
مرسی

1 03 2011
jendegi

سلام عزيزم.
در صورتي كه به اسهال يا يبوست دچار نباشيد معمولا تخليه‌ي روده قبل از آميزش مقعدي كافي به نظر مي‌رسه اما اگر استرس يا وسواس داريد مي‌تونيد قبل از آميزش عمل تنقيه را انجام بديد. تنقيه به عمل وارد كردن مايعات (معمولا آب) در مقعد و سپس تخليه‌ي آن گفته ميشه كه به جهت شستشوي روده انجام مي‌گيره. در هر دو صورت، قبل از آميزش شستشوي بيرون مقعد با آب گرم و صابون را هم فراموش نكنيد.
سكس خوبي داشته باشيد.

10 12 2013
نیلوفر

من نیلوفر هستم 24 ساله . دوست پسرم از خارج برام کیر مصنوعی خریده خیلی باحاله و حسابی کونمو گشاد کرده

16 06 2014
alireza

سلام یه خانم با شخصیت از تهران جهت
رابطه و دوستی پایدار تماس بگیره من 32
سالمه 09122383823

12 03 2011
avin

سلام فاطی جون
من با دوس پسرم سکس دارم ولی خب بکارتم سر جاشه
از راه مقعدم شنیدم مشکلات گوارشی و روده میاره و اگه کسی از
از پشت بکنه دیگه از جلو بهش حال نمیده
و یکی دیگه اینکه من دیگه خیلی وقته با دوس پسرم ارضا نمیشم
نمیدونم چیکار کنم ؟ بگم ارضا نمیشم باهات یا ادای ارضا شدن رو در بیارم و
و بعدن خود ارضایی کنم
در ضمن آلت دوس پسرم کوچیکه من چیکا کنم که تا زمانی که
ازدواج کنیم بزرگ شه

7 09 2012
rata

بااین همه مواد کلفت کننده جای نگرانی نیست البته داروهای گیاهی هم هست

17 03 2011
parisa

سلام فاطي جون منم خيلي از اين سكس مقعدي ميترسم يكي دوبار امتحانش كرديم ولي به خاطر درد زيادش منصرف شديم آخه شريك جنسي من كيرش خيلي كلفته اصلا تو نميره لا مصب. ميشه يكم راهنماييم كني آخه خيلي دوس دارم از كون بدم

17 03 2011
jendegi

مي‌توانيد روشي را كه در طي همين پست توضيح دادم امتحان كنيد و به خاطر كلفتي زياد كير دوست‌تون حتما از ژل لوبريكانت استفاده كنيد. سكس خوبي داشته باشيد.

4 07 2013
سعید

پریسا جان کون دادن همون قدر که برای خانمی لذت بخش هست همون قدر هم خطر داره
نمدونم چن سالته ولی برا کون دادن خیلی از موارد رعایتش الزامی هست
اگه خواستی باز هم کون بدی پیام بده راهنماییت میکنم
من خودم عاشق سکس مقعدیم ولی وقتی عوارض این سکسو دختری میفهمه نمیزاره کیری وارد کونش بشه

18 07 2014
amir takpar

سلام
پرسا جان اون کسی که خواسته از کون بکنتت فقط فکر ارضای جنسی خودش بوده اصلا به فکر تو نبوده روش های خاصی داره همین جور الکی که نمیشه
خواستی تماس بگیر : 09362999892

1 04 2011
فرید

دوست دارم یک زن کونم بزاره کسی رو سراغ ندارم کمک میکنی ایران خوزستان

27 09 2013
سپیده

سلام من زن نیستم اما اگه بخوای خوب میکنمت طوری که هر روز درخواست کنی

1 04 2011
شهاب

سلام فاطي جون من تابه حال سكس از راه مقعد نكردم !
خيلي دوست دارم
شما ميتونيد با من سكس كنيد

8 04 2011
se

سلام
فاطي جون دستت درد نکنه سایت خیلی خوبی داری .
بسیاری از مشکلاتم رو بر طرف کردی.
لطفا زود زود به روزش کن .
من یکی از طرفدارای توام .

24 05 2011
justass

كاش يكي تو كرمان بود به من كون ميداد!

27 09 2013
سپیده

میتونی بیای تهران؟ من بهت میدم خیلی کیر جنوبی دوس دارم

16 10 2013
سعید

تل بذار بزنگم سپیده جان09365798979

5 12 2013
amin

عزیز عاشق کون تهرانی هستم هرشب ده بار میتونم بکنم 09307811356

20 01 2014
احمد

من تهرانم.آدرس بده بیام بکنمت.هم جنوبی هستم هم کیر کلفت حشری

26 05 2011
sara

من میترسم بعد سکس از پشت دیگه سوراخ گشاد بمونه و جمع نشه!!!!!!!!چیکار کنم.فاطی تورو خدا غیبت نزنه یهو.تازه پیدات کردیم با یه عالمهههههههههه سوال

7 09 2012
rata

اگه روش درست رو انجام بدی اونجور نمیشه برای بار اول با ملاطفت خودبه خوددرست میشه طوری که هم جمع میشه هم گشادتر! راتا هستم

4 07 2013
سعید

سلام سارا
ترست از جمع نشدن سوراخ مقعدت بجاست عزیزم
سکس مقعدی یکی از با احساسترین و محرکترین حالات سکس هستش ولی نباید مکررا تکرار شود که تکرار بی کنترل این عمل موجب سست شدن عضلات سوراخ کونت شده و عدم رعایت و کمک به ترمیم این عضلات موجبات عدم کنترل مدفوع رو به همراه خواهد داشت
اگه راهنمایی دیگه ای خواستی خصوصی پیام بده

21 03 2014
ميلاد

سلام ميلادهستم 35ساله ازاصفهان توبچگيم كون ميدادم والانم كه متاهل هستم خانومم با انگشت وخيارميكندم واصلان گشادبي اختيارنشدم ولذت هم ميبرمهرچندكه كيرنميشه كيريه چيزه ديگه هست

21 03 2014
ميلاد

Milad20eshghi@yahoo.com اينم ايديم

18 07 2014
amir takpar

سارا جان سوراخ تا یک مدت کوتاهی گشاد میمونه و بسته میشه نه اینکه دوباره برای گشاد شدنش زور زد نه با انگشت کردن یا قنبل کردن میتونی دوباره گشادش گنی
09362999892

27 05 2011
Sexyboy

salam wb jalebie

9 06 2011
tinabiadab

سلام فاطی جون من تینا هستم یه جنده 21 ساله وبگاهت محشره یه پیشنهاد میدم نه نگو بیا وبگاهامون رو با هم قاطی کنیم یعنی تو وبگاه های هم بنویسیم و همدیگه رو لینک بدیم البته اگه از وبگاهم خوشت اومد این کارو میکنیم

9 06 2011
jendegi

سلام تينا خانم. من براي وبلاگ(هاي) خودم هم وقت كافي ندارم چه برسه بخوام توي وبلاگ ديگه‌اي هم بنويسم! در مورد نوشتن ديگران توي اين وبلاگ هم ترجيح مي‌دم وبلاگ فقط با قلم خودم نوشته بشه. درباره‌ي لينك كردن هم بايد بگم اين وبلاگ از ابتدا سياست‌اش اين بوده كه نه كسي رو لينك كنه و نه هيچ لينكي رو چه در متن و چه در كامنت‌ها منتشر كنه. اما به هر حال از پيشنهادتون ممنون. موفق باشيد.

9 06 2011
ronak

مرسی تازه این وبلاگ رو پیدا کردم کارت عاااااااااااااااااالیه. درمورد سکس معقدی به نظر من تنها موقعی که ادم واقعا میتونه احساس جنده بودن بکنه و از این حس لذت ببره همین موقع کون دادن هست. یه جورایی اشانتیون سکس میتونه باشه

24 08 2011
مهسا

این پست خیلی به من کمک کرد حالا دیگه از کون دادن نمی ترسم برعکس لذت میبرم

18 09 2012
farhad

ادامه بده اگه فعالیت خوبی داشته باشی بزودی به درجه کونی نایل میشه پر کار وسربلند باشی

13 10 2011
nazanin

سلام یه سوال ! وقتی کون میدن نمیترسن که کیر طرف گهی بشه ؟ از کجا مطمئنین که تو سوراختون تمیزه ؟ من همیشه ی خدا دسشویی دارم واسه همین میترسم از کون بدم همش فکر میکنم کیرش گهی میشه شماها این رتس رو ندارین ؟ میشه کسی کمکم کنه یه دغدغهد ی بزرگه منه موقع خودارضایی یکی دو بار موز فرو کردم این اتفاق افتاد

17 11 2011
shervin

نازنین جان! اونی که دوستت داشته باشه اگرهم احیانا سرکیرش یه کم هم کثیف بشه ،اینقدرلذت میبره که یه کم کثیف شدن ارزشش هم براش داره! تازه اگه ازکاندم استفاده کنه که مستقیم هم کثیف نمیشه! پس نترس وباخیال راحت لذتشوببر…

16 08 2012
مهرشاد

نازنین جان
باید بگم که راه خوبی هست واسه این که داخل کون رو تمیز کرد اما باید با دقت انجامش بدی… تو دستشویی شلنگ آب رو بگیر دم سوراخش و آب رو باز کن، اما فشارش رو قبلش چک کن که یک دفه حجم زیادی وارد نشه، آب میره تو و تا یه جاهایی میره جولو، اگه تا درد گرفت قطعش کن آب رو یا لوله رو جدا کن… بهتره لخت باشی که لباسات خیس نشه…. بعدش یه حسی شبیه به اسحال داره، آب داخل رو مثل ریدن معمولی بده بیرون. این کار رو دو یا سه بار بکنی داخل کونت حسابی تمیز میشه و آماده واسه لذت ;)
من خودم برده بودم و این کار رو قبل کون دادن به میسترسم انجام دادم…

18 09 2012
farhad

نازنین جان نگران نباش کسی که علاقه زیادی به کون کردن داره از گهش نمیترسه شاید کمی هم بخوره همین الان شروع به کون دادنت بکن موفق باشی

17 11 2011
shervin

کلا خیلی باحاله به شرطی که دوطرف راضی باشندوخشونت درکارنباشه وباملایمت انجام بشه،بدیش اینه که وابستگی واعتیادممکنه بیاره

18 12 2011
ashkan

slm doostaye aziz fati jan inja mishe bache ha ham b ham moarefi beshan chon man nemishnasam kasio vase sex

22 12 2011
علی

salam.man 25salame.donbale ye dokhtar ya jendam.sadeghane begam ham sex ham refaghat.tehran09386001701

16 01 2012
ali

09195000332

13 02 2012
مهدي

سلام فاطي جون
من عاشق سكس از كون هستم اگه كسي رو از شيراز سراغ داري كه بتونم از كون بكنمش شمارمو بهش بده زنگ بزنه
09396858302

13 02 2012
محمد

سلام فاطي جون
من عاشق سكس از كون هستم اگه كسي رو از شيراز سراغ داري كه بتونم از كون بكنمش شمارمو بهش بده زنگ بزنه
09396858302

13 02 2012
محمد

سلام فاطي جون
من عاشق سكس از كون هستم اگه كسي رو از شيراز يا اطراف شيراز سراغ داري كه بتونم از كون بكنمش شمارمو بهش بده زنگ بزنه
09396858302

13 02 2012
محمد

سلام فاطي جون
من عاشق سكس از كون هستم اگه كسي رو از شيراز يا اطراف شيراز سراغ داري كه بتونم از كون بكنمش شمارمو بهش بده زنگ بزنه.
09396858302

15 02 2012
پارسا

پارسا هستم فاطی جون میشه با شما بیشتر آشنا بشم وبلاگ توپی داری09196328990

1 03 2012
h.h

salam
ye soal dashtam k vasam kheili moheme shayad shoma ba tajroaton betonid mano rahnamaii konid
tarse man az sexe magha’di az dardesh nist az avareziye k darmoredesh shenidam mikham azaton beporsam k doroste ya na
sexe magh’di ba’se az dast dadane ekhtyar dar neghah dashtane madfo› nist?
intor shenidam k inkar baes mishe b moror zaman dahaney magh’d tavanaisho dar ekhtiyaro kontorol dafe› madfo az dast mide v hamishe lebase zire shakhs kasif mishe
tahala vasey shoma chenin chizi pish naumade?ya az kasi nashnidid?
mamnoon k vaght gozashti soalamo khondi

7 03 2012
akbrali

عاشق همجنسبازیم -ازملایر

28 11 2013
مهدی

بیا اشنا شیم

12 05 2012
رامين

من اول سوراخ كون دوست دخترم وليس ميزنم وحسابى نرم وليزش ميكنم بعد ميكنم توش حسابى لذت مى بره

26 06 2012
mehdi

از دخترا کی کیره 25 سانتی دوست داره از تهران
سکس هات
09359320140

14 07 2012
سعید

سلام به همه دوستان وفاطی جون وبلاگ جالبیه یه جورایی عامیانه تر وخودمونی تره ماکه سکس نکردیم با کسی از کون دوستان هرکی خاست آیدیمهkire25santi_bawb اد کنه اکثرا هستم بوسسسسسسسسسسس به همه مخصوصا خانما

1 08 2012
10loo

salam.
baba bikhiall shomaha kojaien man kojam shoma to sex o az in harfa manam 24 sa at sare kar ey baba ma ham injorihim dige.bikhiall khosh bashid… .. .

28 08 2012
رامتین کونی

سلام من خیلی دوست دارم کون بدم و کون بکنم.ولی حیف ک اگه این کارا رو بکنم اعدامه

2 09 2012
رسول

من رسول دوستی هستم اگه موردی واسه صیغه سراغ داشتید خبرم کنید
golmohammad_1308@yahoo.com

2 09 2012
نرگس

الان دوره عوض شده
تموم شد دوره ای که مردها زن ها رو میگاییدند الان زن ها مردها رو میگایند
اونم با دیلدو20 سانتی
moghaddam_narges_81@yahoo.com

7 09 2012
rata

آموزش دادن وروش صحیح سکس به جوانان کاری رسمیست که دولت باید بده باز دست شما درد نکنه

7 09 2012
rata

خانم جهت شریک جنسی اگه هست پی بده

11 09 2012
569

سكس مقعدي كثيف ترين و غير انساني ترين كار تو دنياست مگه اينكه زوج هردو انحراف جنسي داشته باشن .اين كار حتي بين همجنسبازان هم رواج انچناني نداره اونوقت …

9 01 2013
شروین

کیرم تو نظرت

26 12 2012
استاد

1-ازهمه مهمتررضايت طرف مقابل
2-كاندوم
3-لغزنده كننده
4-ملايمت

26 12 2012
استاد

فكر نمي كني كه اين عمل شنيع و توهين اميز هست و تبليغ اون نتيجه اي جز انتشار بيماريهايي مثل ايدز
تجاوز به كودكان و ايجاد اختلاف بين زوج ها نداره . مخصوصا اينكه
خيلي از زوجهاي كم تجربه به غلط تصور ميكنند چون از چنين روشهاي نزديكي استفاده نمي كنند رابطه جنسي آنها عادي نيست.
هر چند كه به نكات مهم در اين رابطه و اسيبهاي آن و هشدارها
اشاره نكرده اي و فقط خواسته اين رابطه رو خيلي عادي جلوه بدي

9 01 2013
marjan

مرجان هستم از کرج: انقدر با خیار سالادی تو کونم کردم دیگه هیچ کیری تو سوراخم جواب نمی ده خیلی سوراخم گشاد شده 3 نا کیرم توش جا می شه …باید چیکار کنم کونم تنگ بشه

4 07 2013
سعید

سلام مرجان راهشو بهت میگم ولی شرط داره عزیزم خواستی پیام بده کمکت کنم

17 08 2013
رضا شريف

مرجان عزيزه دلم ما اينجا كير بدست نشستيم تو خيار ميكني توش؟؟؟

عجباااااااااااااااااا

هر دختري ميخاد بهد من مكان دارم

REZASYY@YAHOO.COM
پيام بذاريد

20 01 2014
احمد

من واکبر و عباس 3 تا کیر کلفت که همزمان بره تو کونت جرررررررر میخوری

9 02 2014
mbc

مرجان سلام.من گذری از این وبلاگ رد میشدم.راجع به مشکلت:اگه در دسترست هس انار ترش بگیر ابشو بمال در سوراخت خیلی سریع تگ میشی٬اگه هم تحملشو داری میتونی ابشو بکنی تو سوراخت که نتیجه خیلی مطوبی داره البته شاید سوزش هم داشته باشه ولی حتما جواب میده.راهنمایی بیشتر خواستی این ایمیلمه

mbc.tesla@gmail.com

18 07 2014
amir takpar

مرجان من به راحتی با یک راه کار ساده از کون ارضات میکنم با کیرم امتحانشم ضرر نداره
09362999892

16 01 2013
nader

کیرم تو کونه فاتی جون

16 01 2013
nader

گه خواستی کون بدی کیر من امده هست زودتر بگو تا به کیرم ژل بزنم تا راحتر بره توی کونت متشکرم میبوسمت

16 01 2013
nader

کیرم تو همه چیزت

16 01 2013
nader

مثل اینکه تو خودت جنده ای دوست داری از کون بدی کیرم تو کوس مادرت

25 01 2013
mamal rsol

مه اوغونم تمایل دارم به بن تو مادرت بزغارم ممد رسول از کابل

13 02 2013
پیمان

سلام به تموم دخترای حشری و باحال پیمان هستم از سنندج و عاشق سکس حضوری و تلفنی هستم 09189817065

21 03 2013
mamadi

عشق من لیس زدن باسن دختره یعنی به کل از فرم باسن دختر خوشم میاد خیلی عاشقشم اگه کسی میتونه باهام هم دردری کنه از بین دخترها این ایدی منه ممنون میشم محمد هستم از کرمانشاه eshghe_ass11

29 05 2013
raha

man hich kudum azinkararo tuye 4hafte amjam nadadam.ama ghabl az sex yekam hamsaram ba angosht masaj dado feshar midad.dardesh faghate faghat vaghti vase avvvalin bar raft tu ziad bud ama bazam khub bud nemidunam chera migan bade az posht!man ke khodamam dus daramo hichvaght manee nashodam!

1 06 2013
آرش

سلام فاطي جون من كس ميخوام

1 06 2013
آرش

فاطي جون اين شمارمه بزنگ تا كست بزارم09309657419

1 07 2013
mahsa

سلام فاطی جون وب جالبی داری…
دیدگاهات متفاوته و آدم رو به فکر وا می داره…
من از سکس مقعدی می ترسیدم ولی بعد از یه مدت راضی شدم انجامش بدم. به نظر من یه لذت خاصی داره… یعنی همون دردش لذت بخشه البته بدون خشونت و اینا…
فقط من میترسم بعده یه مدت کونم گشاد شه و مشکلاتی که توی مقالات پزشکی می نویسن ایجاد بشه. میشه یه لطفی کنی واسم اینو توضیح بدی؟ واقعا اگه این سکس با احتیاط های که گفته شد انجام بشه مشکلی نداره؟

6 07 2013
اميد

kebarh@yahoo.comسلام ميشه شماره يا ايميل خانمهاي خواهان كون دادن مثل مرجان ازكرج رابرام ايميل كنيد من اميدم ازكرج وجوياي سكسي باخانمهاي خوش اندام كرجي هستم لطفا» تراخدا كمكم كنيد

26 07 2013
امید

خدایا ببین بندهات به چه روزی افتادن که بندگی تو رو به بندگی شیطان ترجیج دادن،دوستان،عزیزان به گندگی خدا اخروزمانی که میگن همینه،خدا به داد هممون برسه

31 07 2013
واقعا كه

اي كونياچ

14 08 2013
عزيز

ايا كون دادن به يك بسر اشكال دارد من بسر هستم واكر اشكال ندارد راه ان را بكوييد

23 09 2013
سعید

بیا تا بکنیم کون همدیگهمن کون میدم از غرب تهرانم35سالمه
قد147ووزن60وسایزکیر12سانت نازک کونم تنگه
فقط لا پایی میدم واگر دختر یا پسر باشه
میکنم09309586981

21 09 2013
shayan

eyyyyyyyyyyyy koni hay be masraf berin konetono bedein koniha

25 09 2013
آرمین

سلام فاطی خانم
من 16سالمه و دوستدخترم 15 هر چی بهش خواهش تمنا میکنم از کون نمیده چیکار کنم ؟ترو خدا کمکم کن راضیش کنم؟چی بهش بگم خوبه؟ بخدا خیلی کون دوس دارم ممممم

16 10 2013
سعید

اگه خانمی دوست داشت کون بده 09365798979 تل بزنه یا اس بده کون کن حرفه ایی

20 01 2014
احمد

تو این موندم که واسه چی تنها پسرا شماره میدن و حتی یه دختر واسه دادن شماره نمیده…عجببببببب

31 10 2013
نيما

سلام کير بزرگي دارم.کلفتو بزرگ.تبريز اروميه دختري باشه با هم رابطه داشته باشيم.اس بديم.ايميل بزنيد ياهوم اونجا شمارتون رو بزاريد خودتونم معرفي کنيد من22سالمه.coolermaster31@yahoo.com
منتظرما.بوس واسه سوراخ کونتون

31 10 2013
آرش

09109433162کیر کلفت میخوام از تهران اگه مکان داری لطفا تماس بگیر27سالمه شرق تهران

18 11 2013
مهدی

مهدی از مشهد هرکی کون با ساک میخواد حاظرم

18 11 2013
مهدی

مهدی از مشهد هرکی کون با ساک میخواد من هستم

26 11 2013
مهران

مهران هستم ساکن مشهد 45 ساله قد178 وزن 82 فوق لیسانس دنبال یه کون کن حرفه ای فقط از مشهد هستم کونم تنگ سفید و تپله خیلی هم حشری هستم 09309670034

28 11 2013
هادی

بکن خوب از تهران می خوام

29 11 2013
مهران

سلام من مهران هستم 45 ساله از مشهد قد175 وزن 80 فوق لیسانس ساکن مشهد دنبال یه کیر کلفت از مشهد هستم کونم سفید تنگ و همه جور سکسی رو دوست دارم و حسابی حشری هستم و چنان کون میدم از حال برین اگه کون مشت میخوایین با شماره09309670034 تماس بگیرید

8 12 2013
pesar

یه خانم که تنهاست اس بده 09308339432 از بچگی تا حال کون بازوبسته میشه مشکل پیش نمیاد

14 12 2013
ebi

کیرم بره به حلقت فاطی جنده

8 01 2014
کوروش

سلام بچه ها. من گی هستم و تا حالا فقط میکردم. ولی میخوام لذت کون دادنو هم تجربه کنم. چه جوری داخل سوراخمو از مدفوع تخلیه کنم تا طرف کیرش مدفوعی نشه و حالش بد نشه؟

15 01 2014
داریوش

داریوش 28 سالمه مکان دارم کرج و میکنم. هر که کیر 22 سانتی میخواد بزنگه 09339220138

25 01 2014
علیرضا

سلام.کیرم خیلی کلفته حتی جلو رو هم جر میده.چطوری حسرت کون کردن رو به گور نبرم؟؟؟

25 01 2014
علیرضا

سلام.کیرم خیلی کلفته حتی جلو رو هم جر میده.چطوری حسرت کون کردن رو به گور نبرم؟؟؟منتظر جوابم

2 02 2014
fereshte

سلام فاطی جونم
من بواسیر دارم اما خیلی خفیف هس و عشقم خیلی کون دوس داره منم میخوام ک خواستشو عملی کنم
اما میترسم ک بواسیرم بیشتر بشه
میشه راهنماییم کنی ک چکار کنم درد و سوزشش کمتر بشه و بواسیرم اوت نکنه

18 02 2014
عشق

سلام کسی دیلدوسراغ نداره؟09392081313

23 02 2014
mbc.tesla

سلام در رابطه با دیلدو پرسیده بودید.من دیلدو ندارم ولی طرز ساختشو بلدم که
خیلی راحته و چندان فرقی با دیلدو اصلی نمیکنه.خواستی بگو.

5 03 2014
آتوسا

آتوسا هستم 27 سال دارم و خیلی مایلم سکس داشته باشم بخاطر سخت گیری های پدرم نتوانستم شوهر کنم هر خواستگاری می اید می پراندش بخدا از بس فیلم سکس دیدم و خیار و هویج توی کونم کردم خسته شدم از ترس آبروریزی نمی توانم تلفن هم بدهم فقط ایمیلم را می گذارم هر مرد و پسری من را می خواهد تلفن بدهد و قرار بگذارد سریع خودم را می رسانم بشرطی که بکارتم را پاره نکند فعلا مجبورم فقط از کون بدهم . ساک هم می زنم البته بشرطی که فیلم برداری و خشونت نباشد. ایمیل من : atosa.hakh72@yahoo.com

17 03 2014
mohamad

سلام خواستی ایمیل بزن بیام بکنمت hotmanhot99@yahoo.com

26 03 2014
majid

09176361954تل یه تک بزن

22 03 2014
نیما

از شهرهای استان کرمان کسی هست برا دوستی پیام بده .نیما 25
09334399848

27 03 2014
hossein

سلام فاطی جون دوست دختر من این کارو انجام نمیده بدش میاد هر سری سکس داریم بد جور پاره میشه خون میاد خیلی کوش سفته تنگه درد زیادی میکشه و هرسری بهش میگم راحت قبول میکنه خودش راضیه چیکار کنم گشادشه راحت بده مثل من لذت ببره خواهشن زود راهنماییم کنید ؟

31 03 2014
عادله

سلام من عادله هستم دوس پسر قبلیم ی بار به زور کرد تو کونم و حسابی درد کشیدمو کونم جر خورد اخه کیرشم خیلی کلفت بودهیچ وقت دردشو یادم نمیره. اما الان با ی پسر اشنا شدم که خیلی دوستم داره و هر دفه نمیذارم اصلا بکنه توش و اونم اینکارو انجام نمیده. دلم براش میسوزه بهم بگین چیکار کنم خودم خیلی میترسم

1 04 2014
نیما

سلام ی میسترس یا شیمل یا دختر هست که من رو بکنه و من اسلیوش بشم. نیما خوشکل هستم shz_psr@yahoo.com این ایمیلم بود

7 04 2014
a.p

kon mikham :d albate faghat girls and women 093
82759638

19 04 2014
saeed

ياخدا حتما سوراخ كون خودت مثل دهن درحال خميازه كشيدن شده ديگه!آره؟

19 04 2014
HAMED

سلام اتفاقی از این سایت عبور کردم خدایی کامنتها جالبتره موضوع بود :)) اگه از اهواز کسی هست بام تماس بگیره دوست باشیم و ارزش کردن هم داشته باشه.09356922245

22 04 2014
احسان

دوست دارم منو لخته لخت تنبیه بدنی کنن بعد لاپایی میدم فقط 09335152106کسی اگه هست از تهران بهم اس بده.

28 04 2014
امید,,,تهران,18

ﺍﻭﻝ ﺳﻦ ﻗﺪ ﻭﺯﻥ ﺍﺱ ﮐﻦ ﮐﺮﺝ
ﺗﻬﺮﺍﻥ,,,, ﺩﺭ ﺁﻭﺭﯾﻞ ,1 2014 ﺩﺭ
12:49 ﻕ .ﻅ .
ﺍﻣﯿﺪ ,18, ﺗﻬﺮﺍﻥ , ﻗﺪﻡ ,170,
ﻭﺯﻧﻢ 60, ﺳﺒﺰﻩ , ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭﺳﺖ
ﭘﺎﮎ ﻫﻢ ﺳﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﺴﺘﻢ ,ﺑﺸﯿﻢ ﺑﯽ ,
ﺍﻑ ﺗﮏ ﭘﺮ ﻫﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ
ﺳﮑﺲ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﻓﻘﻂ ﺩﻭﺳﺘﯽ ,
ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ,,,,, ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮑﯽ ﻫﺴﺘﻢ ,
ﺑﺎﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ , ﮐﻮﭼﻪ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ,,,
ﺑﺎﻫﻢ ﻣﺎﻩ ﻣﺤﺰﻡ ﺑﺮﯾﻢ
ﻫﯿﺖ ,,,,, ﺑﺮﯾﻢ ﺍﺳﺘﺨﺮ , ﺑﺮﯾﻢ ﭼﯿﺘﮕﺮ
ﺑﺎﻫﻢ . ﺩﻭﭼﺮﺧﻪ
ﺳﻮﺍﺭﯼ ,,, ﻭ ,,,,, ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭﺳﺖ
ﺻﻤﯿﻤﯿﻢ, ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺘﯽ
ﻫﺴﺘﻢ ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﻣﻮﻗﻊ ﺍﺯ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﻓﺘﯿﻢ
ﺳﺮ ﺧﺎﮎ ﻫﻢ
ﻣﺰﺍﺭﻣﻮﻧﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﻧﺰﺍﺭﯾﻢ , ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻢ ﺟﻮﻥ
ﺑﺪﯾﻢ ﻣﺜﻞ ﺩﺍﺩﺍﺵ
ﺑﺎﺷﯿﻢ , ﻓﻘﻂ ﻫﻢ ﺳﻦ ﻓﻘﻂ ﻫﻢ
ﺳﻦ ,,,,,ﮐﺮﺝ ,ﺷﻬﺮﻗﺪﺱ ,ﻓﺮﺩﯾﺲ ,
ﺳﺮﺁﺳﯿﺎﺏ
ﻣﺎﺭﻟﯿﮏ , ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ,, ﻏﺮﺏ ﺗﻬﺮﺍﻥ ,,,
ﻓﻘﻂ ﺍﺱ ﺑﺪﯾﺪ ﺳﻦ ﻗﺪ ﻭﺯﻥ
ﺍﺱ ﮐﻦ ,,,,,,,,09336339219
09336339219,,,, ﻓﻘﻂ ﻫﻢ ﺳﻦ , ﺍﻭﻝ
ﺍﺳﻤﺲ ﺑﺪﻩ , ﺳﻦ ﻗﺪ
ﻭﺯﻥ , ﺍﻭﻝ ﺍﺳﻤﺲ , ﺑﺪﻩ ,,ﮐﺮﺝ
ﻓﺮﺩﯾﺲ, ﺳﺮﺁﺳﯿﺎﺏ
ﻣﺎﺭﻟﯿﮏ , ﻏﺮﺏ ﺗﻬﺮﺍﻥ ,
ﺳﺎﻋﺖ 10:37 —8 ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻦ 1393
ﺍﻣﯿﺪ ,18, ﺗﻬﺮﺍﻥ ,
ﻗﺪ ,170, ﻭﺯﻥ ,,60, ﺳﺒﺰﻩ , ﺩﻧﺒﺎﻝ
ﺩﻭﺳﺖ
ﭘﺎﮎ ﻫﻢ ﺳﻦ ﻫﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺑﺸﯿﻢ ﺑﯽ , ﺍﻑ
ﺗﮏ ﭘﺮ ﻫﻢ ﻓﻘﻂ
ﺭﺍﺑﻄﻪﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ , ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺳﮑﺲ
ﻧﯿﺴﺘﻢ , ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭﺳﺘﯿﻢ ﻫﻤﻢ
ﺳﻦ ﺧﻮﺩﻡ ,ﺑﺎﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮐﻮﭼﻪ
ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﭘﺎﺭﮎ ﺍﺳﺘﺨﺮ
ﻣﺎﻩ ﻣﺤﺮﻡ ﺑﺎﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮏ
ﺩﻭﺳﺘﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﺗﺎ
ﺁﺧﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻢ ﺑﺎﺷﯿﻢ , ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮑﯽ
ﻫﺴﺘﻢ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺍﺯ ﺩﻧﯿﺎ
ﺭﻓﺘﯿﻢ ,ﺳﺮﺧﺎﮎ ﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ, ﺗﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ
ﺗﻨﻬﺎﯼ ﻧﮑﻨﯿﻢ, ﻓﻘﻂ ﻫﻢ
ﺳﻦ ﮐﺮﺝ ﺗﻬﺮﺍﻥ , ﺍﺱ ﺑﺪﯾﺪ , ﻣﺮﺳﯽ
,09336339219 ,,,
,,,, ﻓﻘﻂ ﻫﻢ ﺳﻦ ,ﺳﻦ ﻗﺪ ﻭﺯﻥ ﺍﻭﻝ
ﺍﺳﻤﺲ ﮐﻦ ,,,,,,,,,, ﺍﻭﻝ
ﺍﺳﻤﺲ ﺑﺪﻩ ,,,ﮐﺮﺝ ﺷﻬﺮﻗﺪﺱ
ﺳﺮﺁﺳﯿﺎﺏ ﻣﺎﺭﻟﯿﮏ ﻓﺮﺩﯾﺲ
ﻏﺮﺏ ﺗﻬﺮﺍﻥ ,
ﺳﺎﻋﺖ 10:37 —8 ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻦ 1393
ﺍﻣﯿﺪ ,18, ﺗﻬﺮﺍﻥ ,
ﻗﺪ ,170, ﻭﺯﻥ ,,60, ﺳﺒﺰﻩ , ﺩﻧﺒﺎﻝ
ﺩﻭﺳﺖ
ﭘﺎﮎ ﻫﻢ ﺳﻦ ﻫﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺑﺸﯿﻢ ﺑﯽ , ﺍﻑ
ﺗﮏ ﭘﺮ ﻫﻢ ﻓﻘﻂ
ﺭﺍﺑﻄﻪﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ , ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺳﮑﺲ
ﻧﯿﺴﺘﻢ , ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭﺳﺘﯿﻢ ﻫﻤﻢ
ﺳﻦ ﺧﻮﺩﻡ ,ﺑﺎﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮐﻮﭼﻪ
ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﭘﺎﺭﮎ ﺍﺳﺘﺨﺮ
ﻣﺎﻩ ﻣﺤﺮﻡ ﺑﺎﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮏ
ﺩﻭﺳﺘﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﺗﺎ
ﺁﺧﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻢ ﺑﺎﺷﯿﻢ , ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮑﯽ
ﻫﺴﺘﻢ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺍﺯ ﺩﻧﯿﺎ
ﺭﻓﺘﯿﻢ ,ﺳﺮﺧﺎﮎ ﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ, ﺗﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ
ﺗﻨﻬﺎﯼ ﻧﮑﻨﯿﻢ, ﻓﻘﻂ ﻫﻢ
ﺳﻦ ﮐﺮﺝ ﺗﻬﺮﺍﻥ , ﺍﺱ ﺑﺪﯾﺪ , ﻣﺮﺳﯽ
,09336339219 ,,,
,,,, ﻓﻘﻂ ﻫﻢ ﺳﻦ ,ﺳﻦ ﻗﺪ ﻭﺯﻥ ﺍﻭﻝ
ﺍﺳﻤﺲ ﮐﻦ ,,,,,,,,,, ﺍﻭﻝ
ﺍﺳﻤﺲ ﺑﺪﻩ ,,,ﮐﺮﺝ ﺷﻬﺮﻗﺪﺱ
ﺳﺮﺁﺳﯿﺎﺏ ﻣﺎﺭﻟﯿﮏ ﻓﺮﺩﯾﺲ
ﻏﺮﺏ ﺗﻬﺮﺍﻥ

2 05 2014
کون همدان

دوست 15 سال همدان 09394358099

11 05 2014
امیر,دنبال دوستم

من امیر ,21سالمه تهران ,کیرم 20سانته قلمی پرآب سفت خوش فرم پسرهای کونی مفعولها اس بدن ,زیر 18تهران کرج ,09393858074اس بدید

11 05 2014
reza

سلام . من یه دوست دختر حشری میخوام که برام ساک بزنه . کیرم 20 سانته . منم ممه ها و کس نازتو میخورم . سکس از کونم دوست دارم . عکس و کلیپ و دی وی دی سوپرم بهت میدم . 32/کرج
mkarajsexchat@yahoo.com

13 05 2014
ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ :امیر,2اف ام

من امیر 21تهران کیرم 20سانته پراب قلمی خوش فرم ,سرش هم کوچیک صورتی ,دنبال پسر مفعول و پسرهای کونی زیر 19کرج تهران اس بدن 09393858074

13 05 2014
ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ :امیر,2اف ام

من امیر 21سالمه کیرم 20سانته دراز قلمی گوشتی خوش فرمه سرش هم صورتی کوچیکه پرابه سفت ,حشریم ,پسرهای که کون میدن زیر 19اس بدن کرج تهران09393858074

17 05 2014
امیر

ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ : ﺍﻣﯿﺮ 25 ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺖ 1393 ﺳﺎﻋﺖ : 1:32
ﺍﻣﯿﺮ 21 ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭﺳﺘﻢ 21 ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺖ 1393 ﺳﺎﻋﺖ :
8:06
ﻓﻘﻂ ﭘﺴﺮﻫﺎ ﺍﺱ ﺑﺪﻥ , ﻓﻘﻂ ﺯﯾﺮ 19 ﺍﺱ ﺑﺪﯾﺪ ﻣﺮﺳﯽ
ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺍﺱ ﻧﺪﻥ ﻣﻦ ﻫﯿﭻ ﺣﺴﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮ, : ﺍﻣﯿﺮ
21,ﺳﺎﻟﻤﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭﺳﺘﻢ 21 ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺖ 1393 ﺳﺎﻋﺖ :
8:02
ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﺍﻣﯿﺮ 21,ﺳﺎﻟﻤﻪ ﻗﺪ ,173, ﻭﺯﻥ ,60, ﺗﯿﭙﻢ
ﺍﺳﭙﺮﺕ , ﻗﯿﺎﻓﻢ
ﻫﻢ ﻣﻌﻤﻮﻟﯿﻪ , ﺭﻧﮓ ﭘﻮﺳﺘﻢ ﻫﻢ ﺳﺒﺰﻩ , ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭﺳﺖ
ﺻﻤﯿﻤﯽ ﻭ
ﭘﺎﯾﺪﺍﺭﻡ ﻓﻘﻂ ﺯﯾﺮ 19 ﺳﺎﻝ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮑﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﺑﺮﺍﯼ
ﻫﻢ
ﺑﺸﯿﻢ ﺑﯽ ﺍﻑ ﻫﻢ ﺑﺸﯿﻢ , ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ﻫﻢ ﺭﺍﺑﻄﻪ
ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ
ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﭼﯿﺰ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺘﻢ , ﺍﺯ ﺗﻬﺮﺍﻥ
ﮐﺮﺝ
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭ ﺍﺱ ﺑﺪﯾﺪ , ﻓﻘﻂ ﺯﯾﺮ 19 ﺍﺱ ﺑﺪﯾﺪ ﺍﻭﻝ
ﺍﺱ
ﺑﺪﻩ 09393858074

31 05 2014
farshad

سلام میتونم با شما آشنا بشم وحید26
09364830494

5 06 2014
saman

سلام
من24سالمه و شیراز زندگی میکنم…ی کیر20سانتی کلفت دارم…کی میخادش؟؟؟
مفعول زیر20از شیراز میخام
gay_shz2012@yahoo.com

16 06 2014
bahare

سلام
من آماده دادن حضوری و تلفنی تو کرجم.باهام تماس بگیرید.
09366513298

16 06 2014
bahare

سلام
من بهاره آماده دادن حضوری و تلفنی تو کرجم.باهام تماس بگیرید.
09366513298

16 06 2014
alireza

سلام یه خانم با شخصیت از تهران جهت
رابطه و دوستی پایدار تماس بگیره من 32
سالمه 09122383823

17 06 2014
مانی خوشکله

سلام خدمت تمام خانمهای گل،من دوست دارم به خانما خوشکلو حشری کون بدم،خانمای که دوست دارن با دیلدو(کیر مصنوعی)منو بکنن لطفا بهم پیام خصوصی بدن،منتظرتون هستم،همه جوره بهتون حال میدم

18 06 2014
مانی خوشکله

سلام خدمت خانمهای سکسی باحال.مانی هستم25ساله،قد170،وزن70،خوش کون،بچه تهران.
خانمهای که دوست دارن یه پسر خشکلو با دیلدو(کیر مصنوعی)بکنن و کونش پاره کنن و حسابی حال کنن با من تماس بگیرن،من عاشق اینم که یه خانم حشریه هات و خوشکل منو بکنه خیلی حال میکنم همچین منو بکنه که آب از کونم بزنه بیرون،حاضرم تو. سکس همه کاری براتون انجام بدم،پس با من تماس بگیرید تا یه سکس فانتزی رو تجربه کنید،منتظرتون هستم،لطفا خصوصی بدین .اینم ایمیلمه:
manikhoshkele37@gmail.com
خیلی دوستون دارم،بوس بوس

24 06 2014
saman

سلام
من 24سالمه شیراز زندگی میکنم…ی کیر 20سانتی کلفت دارم ک عاشق کون هست….
09370692295

25 06 2014
said

سعید هستم از شرق تهران زنونه پوشم 2 طزفه میخوام کی برا امشب تا صبح مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و گشاد شورت شلوارک داره بیام برا هم بپوشیم لاپای ساک سن 28 175 65 از شرق تهران از رسالت تا پیروزی سن بالا باشه بهتر 09017873734

3 07 2014
بهزاد

سلام بهزادم30 ساله از تهران دنبال خانومی برای دوستی و سکس از تهرانم
09379976219

5 07 2014
hamid

ﻣﻦ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻓﮑﺮ ﻧﻤﯽﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻫﻬﻤﭽﯿﻦ ﮐﺎﺭﯾﺮﻭ
ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻡ ﻣﻦ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﮐﻮﻥ ﻧﺪﺍﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﺪﻧﻪ
ﺩﺍﺳﺘﺎﻧﻬﺎﯾﻪ ﮔﯽ ﻭ ﺩﯾﺪﻧﻪ ﻋﮑﺴﺎﺷﻮﻥ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺑﺮﺍﯾﻪ ﯾﻪ
ﺑﺎﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺷﺪﻩ ﮐﻮﻥ ﺩﺍﺩﻥ ﮐﺎﻣﻞ ﺭﻭ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﻨﻢ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ
ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺷﺮﺍﯾﻄﻪ ﻣﻦ ﺟﻮﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﺑﻬﻢ ﺍﯾﻤﯿﻞ ﺑﺪﻩ ﺗﺎ ﺷﻤﺎﺭﻩ
ﺑﺪﻡ. ﺍﺯ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻭ ﻣﮑﺎﻥ ﻫﻢ ﺍﺯﺧﻮﺩﻣﺎﻥ.
farhadi.hamid021@gmail.com

8 07 2014
saeed

ادرس بده تا بیام بکنمت 38سالمه سایز کیرم12نازک از تهران

25 08 2014
said

سعیدم زنونه پوشم مرد بالای 50 سال میخوام کی برا الان مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت و شلوارک داره بیام براش بپوشم از شرق تهران از رسالت تا پیروزی 09376870534 لاپای ساک اسلام شهر

25 08 2014
said

سعیدم زنونه پوشم مرد بالای 50 سال میخوام کی برا الان مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت و شلوارک داره بیام براش بپوشم از شرق تهران از رسالت تا پیروزی 09376870534 لاپای ساک اسلام شهر

8 07 2014
ن

منم شوهر خوبی دارم که منو میکنه از پشت دوران عقدیم اما راضی نمیشه از جلو بکنه تا بعد عروسی اما نمیدونم چرا استرس داره وقتی دیر منو میبینه کیرش بلند نمیشه و شله بعد چند روز بلند و سفت میشه از هیچ ماده و قرصی هم استفاده نمیکنه

9 07 2014
sam

سلام اگر دختری هست که دوست داره یه سکس فراموش نشدنی رو تجربه کنه برام ایمیل بزنه
عکسامو اول بش نشون می دم اگه خوب نبودم قبول نکنه

9 07 2014
14 07 2014
دختر همدان

شماره دختر خوشگل 14 سال همدان 09394358099 پسر 14 یا 15 سال از همدان براش بزنگه دوست میشه

11 08 2014
said

سعیدم زنونه پوشم مرد بالای 50 سال میخوام کی برا الان مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت و شلوارک داره بیام براش بپوشم از شرق تهران از رسالت تا پیروزی 09376870534 لاپای ساک اسلام شهر

16 08 2014
نیلوفر

سلام نیلوفر هستم از کرمان
در قبال شارژهم سکس تل میکنم هم اگه خیلی پایه باشی کونم میدم
20 سالمه
اول شارژ بعد اس بده
09333732138

22 08 2014
saman

من ی کیر 20سانتی کلفت دارم ک عاشق کون هستش….
gay_shz2012@yahoo.com

22 08 2014
said

زنونه پوشم مرد بالای 50 سال میخوام کی برا الان مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت و شلوارک داره بیام براش بپوشم از شرق تهران از رسالت تا پیروزی 09376870534 لاپای ساک اسلام شهر

23 08 2014
alireza

سلام علیرضا هستم 32 ساله یه مرد متاهل مفعول کامل فقط از تهران جهت دوستی پایدار اس بده09122383823

30 08 2014
علیرضا

سلام یک خانم محترم فقط از تهران جهت ساک زدن اس بده 09122383823

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 45 مشترک دیگر بپیوندید

